جباری از تمرین سپاهان کنار گذاشته شده

جباری که در قامت یک ستاره به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان استقلال پس از درگیری شدید لفظی و روزنامه‌ای با مدیرعامل استقلال به سپاهان رفته بود. زودتر از حد معمول از تیم سپاهان به بیرون پس زده شده است.

این بازیکن سابق استقلال که طبق معمول گذشته در دوران بدنسازی وقت را کشته و پس از این دوران به تیم تازه‌اش ملحق شده آشکارا از لحاظ بدنی آماده نیست و از نظر فنی هم موفق نشده رضایت سرمربی تیم را جلب کند به خاطر داشته باشید که ا و در حال حاضر در پست بازیگردان و به عنوان جانشین محرم نویدکیا به میدان می‌رود. نویدکیا مهمترین بازیکن سپاهان و چهره‌ای است که حضور هر بازیکنی به جای او دشوار است.

به این‌ها موضوع کهنه بومی‌گرایی و حضور بازیکنان تهرانی در سپاهان را اضافه کنید که همیشه در این شهر مسئله بوده است اگرچه استثناهایی که مثل هادی عقیلی وجود دارند که البته از سنین خیلی پایین سپاهانی شده‌اند. جباری اما خود نیز بر این آتش دمیده به خصوص وقتی که بعد از بازی استقلال مصاحبه کرده و گفت اگر علیه‌اش شعار می‌دادند از فوتبال خداحافظی می‌کرد در حالی که او با باشگاه سپاهان قرارداد بالای یک میلیارد تومان امضا کرده است ...

اما آخرین خبر در مورد غیبت او در تمرین روز گذشته سپاهان است. جباری از سوی زلاتکو کرانچار از تمرین کنار گذاشته شده و به او گفته‌اند برود مشکلش را با مدیریت تیم حل کند جالب اینکه سپاهان برخلاف تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس باشگاه کاملا بسته‌ای است و کوچکترین خبری را به بیرون بروز نمی‌دهد.

آنها اصرار تیمی خود را با دقت حراست می‌کنند تا مشکلی بر مشکلاتشان اضافه نشود. بنابراین روز گذشته و امروز هیچ مسوولی هیچ خبری را در مورد جباری تایید نکرده و تنها خود این بازیکن در مصاحبه‌ای با تایید مشکلاتش در سپاهان اعلام کرد در این باشگاه به کار ادامه خواهد داد ...

به نظر می‌رسد تنها یک عامل مانع جدایی جباری و سپاهان می‌شود، حرف‌ها حرف‌ها و حرف‌ها چیزهایی که مجتبی جباری قبل از جدایی از استقلال آنها را به زبان آورده بود. تاکیدش بر حرفه‌ای بودن سپاهان بود ... خب، او اینجایش را نخوانده بود اینکه در سپاهان هم ممکن است اتفاقات برخلاف میل او رقم بخورد.

به نظر جباری و سپاهان نیم فصل راهشان را از هم جدا می‌کنند مگر اینکه بعدا اتفاق خاصی بیفتد.

منبع: گل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:8 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس